Aktiv

Gratis treningsprogram (uke 1, dag 2): Fri + gratis treningsmaler

Bilde av personlig trener Cornelis Elander på en blå og mint-farget bakgrunn med teksten «uke 1, dag 2». Cornelis Elander har på seg en svart trenings t-skjorte og en blå shorts og står med to manualer i hendene. Elander har laget et gratis treningsprogram, med alt fra styrkeøvelser og kardio, som alle kan gjennomføres hjemme og med kroppsvekt eller manualer. Med dette treningsprogrammet kommer du i form i sommer, og det passer for både nybegynnere, mer erfarne og godt trente!
I dag er det fri, men vår treningsekspert Cornelis Elander kommer likevel med forslag til enkel aktivitet du kan gjennomføre. I tillegg gir vi deg to gratis treningsmaler, én for oppføring av daglige treningsprogram og én for oppføring av ukeplanen din. (Foto: Cecilie Aasland (ABC Startsiden) / Cornelis Elander)

I dag er det treningsfri! Vi gir deg to gratis treningsmaler, én for oppføring av daglige treningsprogram og én for oppføring av ukeplan.

I dag er det «fridag» fra trening, men jeg oppfordrer deg likevel til å ta en kjapp gåtur, sykkeltur, eller å utføre annen moderat aktivitet.

Ønsker du flere øvelser og program? Her finner du alle våre gratis treningsprogram, løpeprogram og styrkeøvelser!

Helsemyndighetenes anbefaling er at man bør være fysisk aktiv minst 150 til 300 minutter, med moderat intensitet, i uka. Så legg gjerne til noen minutter, og kom deg ut! I tillegg er det viktig å fokusere på sunn, gjerne litt mager og proteinrik næring. Husk at det er på kjøkkenet du både «bygger» en flat mage og sterk kropp.

Gå til dag 1 (uke 1) av Cornelis Elanders 30-dagers gratis treningsprogram.

Gratis mal: Treningsplan og ukeplan

For å hjelpe med å komme inn i en god rutine har vi lagt ved en gratis treningsplan og ukesplan hvor du kan føre inn din plan for uken fra Cornelis treningsprogram. Print den ut og ta vare på planen for hver uke – da er det ekstra stas å gå tilbake i ettertid og se hvilken progresjon og fremgang du har hatt!

Bilde av en gratis treningsplan over ukens trening hvor man kan føre inn planlagte treningsøkter, treningsprogram og mål for hele uken. Dette kan du bruke til Cornelis Elander sitt gratis treningsprogram, med alt fra styrkeøvelser og cardio, som alle kan gjennomføres hjemme og med kroppsvekt eller manualer. Med dette treningsprogrammet kommer du i form i sommer, og det passer for både nybegynnere, mer erfarne og godt trente!
Her har du en gratis treningsplan hvor du kan føre inn dagens planlagte treningsprogram både for styrketrening og kondisjon. Slik kan du enkelt følge med på antall repetisjoner, sett, hvor mange kilo du klarte, kommentarer og dagsform til Cornelis sitt gratis treningsprogram. (Foto: Cecilie Aasland / ABC Startsiden)
Bilde av en gratis ukeplan over ukens trening hvor man kan føre inn planlagte treningsøkter, treningsprogram og mål for hele uken. Dette kan du bruke til Cornelis Elander sitt gratis treningsprogram, med alt fra styrkeøvelser og cardio, som alle kan gjennomføres hjemme og med kroppsvekt eller manualer. Med dette treningsprogrammet kommer du i form i sommer, og det passer for både nybegynnere, mer erfarne og godt trente!
Her har du en gratis ukeplan med alle ukens syv dager, hvor du kan føre inn planlagte treningsøkter, treningsprogram og mål for hele uken. (Foto: Cecilie Aasland / ABC Startsiden)

Lykke til 😃

Gå til dag 3 (uke 1) av Cornelis Elanders 30-dagers gratis treningsprogram.